God morgon bitches

Asså TACK OCH LOV att gravida Big Brother-tjejen var fake! Så jävla inte ok! Men men, nu är det slut med det. Trist att petronella och Marcel inte klarde av att hålla på sitt uppdrag.. Och så ska hon hålla på och; "jag saknar min kille så mycket så jag kan inte fejka längre..." Men springa på toaletten med utvecklingsstörda Tenny går alldeles utmärkt! Hanna (alltså Hanna R, för er som inte fattat vilken Hanna jag pratar om) är med på tok för lite, men jag tror hon är lugn, jag skulle gissa på att Snippan eller han som var bartender fast sa att han var pilot som i inledningen sa att "Det är jag som bestämmer" men var värsta tönten med en gång, åker tidigt. Dom syns inte alls och är skiiiittråkiga.



Nu måste jag forsätta plugga. Min lärare "tipsade" igår om att börja med en av böckerna väldigt omgående "för den behöver man läsa mååånga gånger, jag har läst mycket kurslitteratur i mina dagar, men den här är svår". Tack för den liksom.



Jag tror han vill in?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0