Big Brother

Ja, vad ska man säga. Hannah W tar överlägset mest plats i hela huset. Hanna J spekuleras det om hon är tjej eller inte. Och Hanna R har inte varit med mycket alls.. Ja eller hon har sagt att Jessika är dum i huvet. Vilket hon är, jag tror hon ryker. Hon är så jobbig att hon inte ens är underhållande.

"Jag är en sån som säger vad jag tycker... blablabla" Ja, men du sitter och tycker i frågor du inte har en aning om och sen så har ingen frågat dig vad du tycker. Ingen bryr sig om vad du tycker.

I alla fall så är ALLA nominerade till första utröstnigen, så ALLA riskerar åka, och jag är rädd att någon som inte har synts så mycket kan råka ryka! Så kan ni inte offra en 5a på mobilen och ge Hannisen en röst för att boosta lite. För min skull?

Telefon: Hanna R 099- 418 06 SMS: HannaR till 72 400

Hon verkar i alla fall inte ligga sämst till, men inte jättebra heller
omröstning "vem skulle du helst vara kompis med?"

<3 att jessica ligger sämst till. Fortsätt så!

Men i alla fall, släng en lite röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0