Gick ju bra det här...

Jag ser ju verkligen inte att blogga so en börda, utan det är ju givetvis någonting jag gör för att jag tycker att det är kul och något jag gärna ägnar mig åt, och roligast tycker jag själv att det är när jag har ett flow på det och gärna spottar ur mig ett par inlägg om dagen. faktum är ju dock att vi för ca 3½ vecka sen flyttade till hus.så ungefär precis varje vaken sekund som jag kunnat lägga ifrån mig nelly har fått gå till spackling, slipning, målning osv..
 
KUL!! UPP MED BILDER SÄGER NI!!
 
Och det kommer. Jag lovar. Jag har dock råkat lova min sambo att chilla lite med att lägga bilder på bloggen för att vi gärna vill visa lite resultat live för vänner och bekanta först. Liksom att folk ska få lite "wow-känsla" när dom kommer hit istället för, "mmm, juste, det såg jag ju på bloggen/fejjan"
 
MEN(!) räds ej, jag har så mycket dravel i huvetjagkan blogga om. och före och efterbilder tas hela tiden så det kommer!
 
Nu klänger bebisen på mig (hon har ju blivit lite mer mobil på senaste) så jag får nu runda av här. Avslutar med en bild jag hittade på Zara Larssons blogg.. Erik tyckte jag var roligast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0