Dagens... TIPS!

OM DU ÄR TJOCK OCH INTE ORKAR GÖRA NÅGOT ÅT DET! HITTA PÅ URSÄKTER SOM DEN HÄR!


Annars har jag ett smart knep om man vill gå ner i vikt.
Alla tjatar ju liksom om allt man MÅSTE göra för att gå er i vikt.
Typ, "Jag MÅSTE börja banta" "Jag MÅSTE börja träna" och så vidare.
Man kan ju stället tänka så här, att man SLIPPER göra massa saker!
Tillexempel:
"Åh vad skönt, jag SLIPPER ta mig ända bort till McDonalds och handla middag varjedag, efter som jag har köpt upp ett helt förråd med bantnings shakes som bara står där hemma och VÄNTAR!"
eller helt enkelt:
"Åh vad skönt, om jag struntar i att äta nu, så SLIPPER jag ju tugga!"
Motion, tänk såhär:
"Soft.. SLIPPA trängas i hissen med alla svettluktade kollegor, tar trappen" alternativt "Soft, SLIPPER oroa mig för att alla ska känna att jag luktar svett i hissen, tar trappen!"

OSV.

OBS! Den här metoden är då utformad efter tanken att feta människor är lata och helst inte vill göra någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0