Örebro

Asså ja, vad ska jag säga, det är liksom inge kul att uppdatera om mitt meningslösa liv när jag inte ens kan sätt bilder på det. Har ingen kamera och iPhonen är ju trasig och måste låsas upp IGEN och skit. men här kan jag ju bjuda på en bild som jag tog nu med webbkameran i datorn (den som jag vanligtvis bara använder till att göra hemmagjorda porrfilmer)

Men asså, det känns ju liiiite som att senaste bilderna jag INTE snott från google börjar bli lite enformiga.. Nu skiner ialla fall solen. Det är därför jag är så ljus. Egentligen är jag ju fett brun och fräsh. Snygg.

EN praktisk sak med att bo i en småstad är ju att man alltid är snyggast och har snyggast klädstil. En opraktisk sak är.
allt annat.

Men de e ok. Jag hjärtar ju min gamla Freddie, så de får ju liksom va värt de.

Finbesök från den stora staden hade vi ju också i helgen. Det sparkade ju helt klart rumpa.
kännde att jag behövede nåt att göra:

Nu ska jag äta middag.
NEJ. vi är inte pensionärer, vi har bara matrutiner anpassade efter en 5-åring.
knappt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0