såjasåja, valentineshaters ;)

Jajaja, jag förstååår att det inte blir nå kul med en alla hjärtansdag när man inte blir väckt på morgonen med röda rosor (som jag blev) men det är väl inte så illa heller, tänk alla blomallergiska singlar. Dom har det ju bra som slipper?

När jag gick i högstadiet hade vi ju höjden av alla hjärtans dagförnedring. En klass i nian höll i det varje år och så fick man några dagar innan fylla i en lapp med hur många rosor man ville ha, hur många och vem som skulle få dom, och sen kunde man skriva sitt namn eller vara anonym. Sen gick dom ju då runt till klassrummen under lektionstid och delade ut dessa på alla<3<3s och vissa fick många, några fick en och resten fick inga. så det var ju en populärtävling om något. typ som när man skulle rösta fram lucia. SÅ grinollar, va glada att ni bara är ensamma och inte dessutom publicly humiliated inför hela skolan!

Så där hade ni en tragiska-minnen-från-högstadiet-story.

Sen så har jag ju liksom haft sönder min iPhone sladd så jag kan inte usb;a och JAA jag fattar att det såklart går att lösa på nåt jävla high-tekkit vis när man har en någorlunda high-tekkig telefon men om det nu är så att man inte är så high-tekkig själv så är det inte så lätt. så käften.

(btw, tackar tackar för statistiken igår, första dan efter pausen, insåg dessutom att ett gäng har vart inne varje dag under det halvåret jag inte ens skrivit. till er vill jag säga. ni är konstiga, men läs vidare)

Under tiden kan ni väl vila ögonen på denna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0