freasch

Fan va snygg man blir när man solar. Asså jag fattar ju också att man i långa loppet kommer se ut ungefär som undersidan av en fot när man blir äldre. men man vill ju liksom vara snygg nu.
Här är en bild på mig, man ser inte riktigt att jag är brun för jag har en rätt krappig kamera på datorn, men jag är ju fett snygg ändå:

Osminkad är jag också. och så lagar jag lasagne samtidigt. Sånt jävla toppsnäcka liksom. Fattar att min pojkvän älskar mig, hur kan man låta bli!

Han är för övrigt iväg och solar nu, som jag nämnde har vi ju solarium i huset. Och gym. Och bastu. Fast vi har inte fattat hur man öppnar dörren dit än. Det får bli sen. Jag är ju redan rätt smal liksom.

Kan ju passa på att breaka lite news också. Jag har ju liksom typ flyttat hit och grejer. känndes liksom logiskt med tanke på att jag är hemlös. Ja, och sen att vi tycker om varandra och vill vara med varandra och sånt också såklart och vi bor. jag menar bodde. i olika städer och sånt. så att i andra ord. JAG BOR INTE I STOCKHOLM LÄNGRE!! Sug på den suckers.

JUSTE! har ju fått domdära smyckena jag beställde. Men det kan jag ju visa i nästa inlägg. eeeeheheheh. så kom tillbaka senare vet jag.

Nu ska jag göra nåt annat husligt tror jag, för att uppehålla illusionen av att jag är en heeeeelt fantastisk sambo.

Fridens liljor bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0