Ämenskämspåmig

Första inlägget på seriöst nästan ett halvår..
Aja, får väl klappa mig själv på huvudet lite och faktiskt säga att jag har haft bättre saker för mig än att driva en blogg.. Eller ja, jo. Jag började ju jobba som säljare, sen har jag ju mer eller mindre inte varit hemma sen dess.

Jaha, vad har jag mer flör neeeews to the world, jag är icke tillsammans med Denn längre och jag bor inte i sköndal längre då heller. Vi liksom gled isär och det märktes väl när vi knappt sågs när jag började vara borta hela tiden att vi inte va kära i varandra längre, men vi va ju liksom överens så de gick sjukt smärtfritt (förutom en och annan liten dispyt vid senare tillfällen innan jag faktiskt flyttade ut..)

Har i alla fall levt som hemlös sen 5e januari, har vart kul. Inte alls sådär jobbigt som dom får det att framstå i typ "situation sthlm" och så. Min möbler bor i ett lager nånstans som ägs av min pappas nya jobb, mina prycklar bor på vinden hos pappa och Bellzor bor där hon hamnar, praktiskt att ha jobb där man bor på hotell hela tiden! Ziggen och Zeldan bor just nu hos föredetta kollegan Josefine i norrköping.
Jag har ju ny pojkvän också, så det är väl inte så himmlans synd om mig heller, är ju såklart hemma hos honom för det mestaste. Han är helt fantastisk och det bästa jag vet och vi är jätte vuxna och skit seriösa och allt såntdärnt. Barn har han också. japp. vuxenpoäng så det skriker om det.

Borde välle langa upp lite pics också, men då måste jag först laga över till dator från iFönen så det gör jag senne.

Här kommer en informativ bild på en häst sålänge:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0