Smackelibånk!

Vi var ju faktiskt iväg på min födelsedag (15/11)

och gjorde ett KUB-test (för er som inte vet vad ett KUb test är så är det i alla fall kombinerat blodprov och ultraljud) man gör det för att kolla om man ar hög eller låg risk för kromosomavvikelser, så det vi i korta ordanlag var och gjorde var alltså ett ultraljud!

Och jag var så jävla nervös!! Jag trodde verkligen att vi skulle komma dit och det inte skulle ligga nånting i magen, för att HUR dåligt jag än har mått och på ett sätt då DEFINITIVT kännt av att jag är på tjocken, så känner jag mig inte gravid liksom, jättesvårt att förklara..

Men jag fick det ju då bekräftat och här är den; den lilla saken som växer därinne

Här hade jag alltså gått 11 v och 3 dagar och smacke va bara 46 mm (som minst ska bebisen vara 45mm för att man ska kunna göra KUB, "hade ni kommit igår hade det inte gått" sa hon till och med)
Allt gick ju bra i alla fall och vi hade lägsta risken så de var ju lugnt, nästa gång vi får se bebis blir 3e januari, är vi ska göra "vanligt" UL, då kan vi ta reda på om det är en tjej eller kille också.. vilket jag tror att vi ska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0