Sick-o

Jag skrev ju ett inlägg för ett tag sen om typ det här med att folk har nåt sjukt behova av att informera alla sina facebookvänner hur sjuka dom är, "har det inte stått på facebook, så har det inte hänt" (HÄR)

Men I förrgår (tror jag det var) var det fan en som tog priset och la upp ett gäng bilder på sitt sjuka barn?
Har man ett sånt behov av att få bekräfta att ens barn är sjukt?
Asså missförstå mig rätt här, ALLA har rätt att skriva vadfan dom vill i sina statusrader, och vill ite jag läsa är det bara att låta bli, och vafan lets face it, jag kommer säkert också ha massa statusar om mitt barn och dess hälsa när han/hon väl kommer, och jag hade mer varit med på en statusrad att "nu åker jag och grabben till läkaren, febern vill inte gå ner" (trots att jag själv aldrig skulle sätta mig och mobilfacebooka medans jag akut sökt läkarvård för mitt barn) men att sätta sig och ta en bild på läkarbesöket för att laga upp på fejja är liksom utanför min krets av förstånd.

Nu ska jag i alla fall gå och göra lite te och slå upp skolböckerna, pluggtid kan man inte sjukskriva sig ifrån!

(Vi får se sen också, är sjukt lack på ett företag. Beroende på vad de säger sen så hänger vi väl kanske ut dom?) Hörs om ett tag little bitches, fridens liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0