Passa-på-att-ha-snygga-kläderpanik!!

Är ju i vecka 15 nu (14+5 för att vara med exakt) och är ju fortfarande smal,och graviditet går ju inte att ana, men det har ju slagit mig att snart är det kört! snart kommer INGENTING sitta snyggt längre, för helt seriöst, jag vet inte hur man klär sig när man inte har en helt plattmage!

Och skor sen! Har haft kackar varje dag på senaste, för det har ju slagit mig att nu kommer snön och magen kommer växa och fötter kommer svälla och... ja, klackarnas tid är helt klart snart över den med..


Här är i alla fall någonting som inte är snyggt:

Är det inte konstigt dessutom att hon döper sitt märke till "first" när hon typ inte är först med nånting..?

Förutom det så tycke jag att Tyra Sjöstedt är för gammal för att försöka passa in i "bloggänget" i åldern 18-21 som provocerar och tracka varandra fram och tillbaka sen de var i 14-årsåldern (när hon själv var typ 20?) (samma där om Katrin Zytomierska och även fröken mobba-kissie-josefine-craaford), hon driver dessutom en sjukt ointressant blogg, designar sjukt ointressanta smycken och kläder och har ju bara fått sitt uppsving genom att hänga med Bella och Kenza.. Suck. Näää, lilla Tyrisen, blir inga tummar upp där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0