OJ! Jag är visst INTE en tillräckligt creddig bloggare!

Haha, läste en gammal bekants blogg där hon nämde hur aslamt det är med videoinlägg.
Och när tror ni att detta inlägg var publicerat? Jo, ett par timmar efter att MOI just skrivit att jag planerar att börja med videoinlägg!

Jag säger bara, fucking EYYY!

Jag har ju dessvärre alldrig satsat på att bli en creddig hänga-på-stureplan-skriva-om-mina-försmå-outfits-och-mina-stora-tuttar-och-min-creddiga-pojkvän-och-vilka-klubbar-jag-kommer-före-i-vipkön-på....-bloggerska

SÅ DIN DISS FAILADE lilla stumpan (ja, jag tror ni fattar att det var en brudjävel)

Nu ska jag jobba vidare lite, med betoning på liiiite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0