Ehm, varför gör man alltid allt annat än det man ska?

sånt här till exempel

Ta bild på soffkudden, kolla vem som har sammaliiiika:

Är liksom förvisso ikea, men ändå, förövrigt ser hennes soffa typ ut som min också, men den orkar jag inte ta bild på, eller leta upp bild på för den delen. Hon kanske är lite snyggare, men i mitt försvar så är min webbkamera mycket sämre.

Sen kan man ju allmänt ta bild på sig själv, kul.


Tänkte börja videoblogga, men måste bara lära mig hur man gör, för jag är en såkallad teknisk idiot.
Men hur svårt ska det va, vet ju andra idioter som gör det.
Jag och fredrik gjorde ju jätteroliga videoklipp när vi va på rhodos i somras, hade ju vart kul att visa..
Kanske..

Aja, måste ge mig i väg och fixa syntest så jag kan börja övningsköra, handledarutbildning på onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0