9 526 dagar..

..gammal är jag tydligen idag. Intressant.

Sitter hemma och läser lite Stenmark innan jag ska åka till jobbet och riva av 2 effektiva säljtimmar innan det är dags för middag med våran uppdragsgivare. SKITJOBBIGGREJFÖRESTEN!
Man va tvungen att välja vad man ville äta senast IGÅR klockan 13:00 (för att dom ska förbeställa, eftersom vi blir några..) IGÅR! VID LUNCH! Tänk om jag inte ALLS vill ha det när jag kommer dit, eller någon annan tar nåt som plötsligt låter godare och jag blir jätte avundsjuk!

(glöm föresten inte att gratta mig på födelsedagen om 336 dagar)
(jag tänker inte påminna igen)
Här kommer lite Stenmark, så ni också kan ha lite kul!




Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Där ser man, undra hur många dagar man själv är :o

2011-12-15 @ 14:24:50
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0