Livet är KANON!

Jag är ju i regel en lite bitter/sarkastisk tjej.
Menassåseriöstvafan... ALLT ÄR FETT BRA!

Nummer ett just nu får väl va det här:

Jupp, en-fucking-gaged!

På måndag börjar jag plugga kriminologi på Örebro Universitet..
AWESOME

MEN!
Jag kommer fortfarande jobba kvar på min underbara arbetsplats
kommer bara byta projektet jag sitter på, men fortfarande hålla på med liknande produkt!
PLUS att från och med igår sitter min festliga man ca 5 meter bort, iaf halva dagarna (han jobbar dag, jag jobbar kväll)

Jag som älskar att ha fullt upp är just nu helt extas!
Så för att bättra på det hela så tänkte jag försöka komma igång med min jävla blogg igen!
(känns som jag borde, efter som ett gäng fortfarande läser.. blir lika förvånad varje gång!)
Men glada nyheter för er då! Ska göra ett seriöst försök att uppdatera bättre!
(och givetvis inte skriva trista inlägg som detta)
Ska klä på mig nu och så ska jag nog fundera ut vad jag kan ha för ite nya roliga kategorier, har kommit på en, den kommer sart!



Fridens liljor bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0