Dagens... komplex

AAhhh tänkta sig att jag skulle ha ett sånt.
Iaf, mina två främsta tänder i underkäken, som inte är så främst.. utan typ bakre, (bakare, bakrare.. whatevv) än dom flesta andra tänder typ så här:


Amen det kaske man tänker att det liksom ite är så jävla farligt liksom, lite skeva tänder, skitesamma liksom. Men SKIIIIT ofta när jag hamnar på bild typ när jag prata eller så så blire ungefär SÅHÄR:


Satte liksom ser ut som att jag har typ 2 tänder i underkäken som en annan gammal pundar kärring, en heroinist kanske. eller så. Så att jag ofta känner ett behov av att förklara att det finns fler tänder att tillgå. bara satt ni vet. Ni kan ju faktiskt se på den överbilde att dom e rätt många, dom är ju för tusan så många att dom ite får plats!!! DET ÄR JU DÄRFÖR JAG SER UT SOM JAG GÖR!!! JAG HAAAR TÄNDER!!!

(asså inte har-tänder då hartänder, utan har mellanrum tänder. har. tänder...)

Kommentarer
Postat av: maggan

hm herr :)

2011-08-24 @ 18:31:43
URL: http://stepien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0