Pix fortsätter!


Ute på tentaöl med Ebba och Sabina
(Man kan inte vara vacker alla dagar och i alla tillstånd)

Satt på berget i skinnis och drack mägder av öl, vräkte i oss rostbiff, potatissallad och baugette och så en himlarns tjusig solnedgång till avlägsna toner av AC/DC(spelade på stadion), som gick sådär att fota...

men alla gjorde vi ett försök.

Härom kvällen var jag ute med denna sköna fröken, Sofia.
Vi hade JÄTTEROLIGT och har här försökt dokumentera för Erika som sitter och trycker i trista Barcelona att man visst har JÄTTEROLIGT hemma i sverige, hela tiden över allt!

Jag och Klara-färdiga-gå skrattar så vi håller på att trilla av stolen, fast vi satt i en soffa, så det gick bra ändå!

Lika så för dessa två glada nunor!

Sen sprang jag ihop med Arre och Banjo som klättrade i grejer och så gungade vi i lekparken (man måste ju underhålla dom små liven) Sen begav vi oss hem till mig för att kollektivt jävlas med Dennis som låg och sov!

Och det får räcka för nu, för nu ska den här party-pinglan ut och göra dreggen osäkra!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha, ja fan va trist det är i Barcelona jämfört med det att ha kunnat sitta med er. Word!

Jag kommer hem nu!

2010-06-05 @ 17:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0