Lite pix kanske?


Titta här hittade jag ju en liten bild på fröken Theodor skedandes med min fina karl!

Det här är min ena katt. På badrumsmattan. Han är lite tjock säger vissa. Men han har bara kraftig päls. Han ser nästan lite arg ut här, men oftas ser han mest dum och glad ut. Som de flesta tjocka människor.

Jag ser lite konstig ut på den här bilden. I nyllet alltså. Men fin i håret var jag. Det här är ju alltså innan jag klippte mig. Eller rakade då.

Det här är ju min andra katt, hon kan också se lite slapp ut. Fast hon är smal. Det kan vara därför fol tror att de andra är tjock, för att hon inte alls är det. Och missförstå mig inte nu, jag brukar inte försöka försvara tjockisar i anat fall, men ziggy är ju liksom mysig för han är mjuk och har päls, det har ju inte "vanliga" tjockisar liksom.

Det här är Lynns fisk. Det är en mycket speciell fisk. Har förmågan att fånga ens intresse i timmar.

Äh, har fler bilder men dom får komma när jag tränat klart. Så har ni nånting att se fram emot så läge också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0