5 juni 2010

Torsdag blev en sån där alldeles för lång utekväll. Lyckas ju med såna ibland. Igår blev en ite-gå-ur-sängen-på-hela-dagen-dag. Vilket då innebara int-gå-till-gymmet-dag. Dåligt. Ska gå idag istället, väntar bara på att Denn ska komma hem från affärn och fixa frukost, sen äre bröst och rygg för hela slanten.

Urshursh, nu ska jag inte skriva så mycket mer för jag känner mig inte så jävla rolig.

Ska till gymmet, och sen drar jag och hänger med småsyskonen. Denn drar med Theo till Lund för att flytta hem hans grejer. Japp, Denn har sin pojkvän tillbaka, trodde ha ja, Theo ska sitta ute i Hälleforsnäs och lära sig ta över familjeföretaget, för sånt gör man i fina familjer.

Nästa ilägg tänkte jag nog bjuda på lite bilder. Jag ska bara lyckas orka föra över till datorn.

Nu börjar det nog lukta lite frulle, ska gå och se efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0