100125-Sover som en stock. MED TERMITER!

Fy fan alltså. Somnade typ vid 12 igår. Och vaknade 3 i natt. Skitpigg. Jag kunde inte sova vad jag än gjorde, låg och vred och vände, kollade på Darkwing Duck, vred och vände lite till.. Helt sjukt, och så ar jag hållt på till kanske 6 i morse. Antar att det är någon form av oro inför tentaresultatet som utdelas idag. Vet inte alls hur det har gått...

Juste, höll ju på att lyckas somna vid halv 5 snåret, då sätter min katt igång med en 20 minuters skrap-spree i kattlådan. Helt jävla dum i huvet. Fan vad det låter när det är knäpptyst. Och  man vill ju inte gnälla på kttfan för att hon är duktig och håller efter i lådan liksom..

Jaja, skriver när jag kommer hem, så kan ni få veta hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0