100115

RAH RAH AHAHAH ROMA MAMA GAGA OHLALA..
Jag har varit så uttråkad hela dagen.
Till och med så uttråkad att jag inte haft lust att blogga för att jag inte haft någonting att blogga om.
Dennis läser över min axel när jag skriver. Jätte ofta dessutom. Fast jag har bett honom att inte göra det. Inte som att han inte kan läsa vad jag skrivit sen, läggs ut på bloggen som är öppen för alla.

För övrigt är det någonting fel på mitt "L". Alltså tangenten på datorn. Funderade ett tag på om jag skulle försöka undvika alla ord som innehåller bokstaven "L" i blogginläggen, men det blev för jobbigt. Så jag tänkte istället att jag kan förvarna om att "L" ibland faller bort, och jag orkar inte alltid korr. läsa. Men jag lovar att göra mitt bästa för att slå så hårt på tangenten som möjligt. (Utan att riskera skada K Ö O P komma punkt-tangenterna).

bokstäverna a och g borde förövrigt byta plats. skriver alltid "jga".

Partey i kväll. Får se hur lyckat det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0