100114

Tentan är inlämnad! Jag är fri från helvetet! Om jag blir godkänd det vill säga.. Vet inte ens när jag får reda på det.. Ursh vad jobbigt, nu blev jag nere igen.

Jag har ju som tidigare beskrivits av en ren oplanerad slump, bilvit hälsosam, så jag tänkte att jag skulle göra det till lite av mitt nya projekt nu när tentan är över.

Middag idag

Granatäpple, apelsin och äppeljuice!
Imorgon ska jag look into gymkort.
Jag rökte 3 ciggaretter igår när jag och Dennis var ute och firade att jag var klar med tentan.
Jaja, cigg och alkohol kommer jag ju inte lägga ner med, det säger ju sig självt.
Men fan va snygg jag tänker vara beach 10! ;)
Kommer väl lite före och efterbilder kanske..
pusspuss, nu ska här ätas frukt!


Kommentarer
Postat av: ssaaaaga!

ojojoj vilken midda då, spinkis!

2010-01-14 @ 19:39:30
Postat av: Sylvia

haha men som oooom det kommer vara någon skillnad. du är väl fin nu? :)

2010-01-14 @ 20:25:48
URL: http://sylvia.orgypistol.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0