100114-planet earth

Vi kollar på planet earth serien.

Om jag skulle vara ett djur skulle jag vara en elefant, för de är mina favoritdjur. Och pingviner. Dom ser ut som små uppklädda människor. Och pratar nog med brittisk dialekt om de skulle kunna prata. Elefanter är sjukt softa, lunkar fram, chillar, viftar lite med öronen.. Dom känns lite som ett djur som går den där extra milen, gets the job done liksom. Så vill jag vara.

Jag efter en stadig middag?

 

Dennis skulle vara en apa, så att han skulle kunna fjanta runt i träden, och så måste han ju bära blöja för att kunna vistas bland folk.


Grottor är för övrigt tuffa.

En sak jag undrar över däremot är, alla djur dom pratar om som lever "under extrema förhållanden" som har lärt sig att anpassa sig och lyckas överleva där ingen annan kan.
Varför?
Bo någon annan stans..
Är det inte lättare att flytta en bit, istället för att genom generationer evolvera till att kunna "anpassa sig till omöjliga levnadsförhållanden". Fucking tards. Djur är för jävla dumma...

Kängrur slickar sig kalla. Sjukt effektivt är det också. Det såg jag med värmekamera.. Ska jag prova i sommar. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0