100105-Under construction

Nämen kolla vad lillasyster heroin har fixat och donat och pyntat och grejsat!

Börjar ju fan bli lite "pimped out" i alla fall!

 

Har lite pluggpaus nu efter att ha sett Desperatly seeking Susan på lilla datorn (uppdelad i 12 delar på youtube och av någon konstig anledning var dessutom hela filmen spegelvänd..) och nu väntar på att Denn tar bort all min ofrivilliga porr på den andra datorn (den har ju haft något form av kåtslag och börjat ta hem genvägar till diverse porrsiter av sig själv). Jag får väl ta och skaffa sånt där "virusskydd" som alla pratar om, typ echinagard.. (Punchlinetrumma).

Nä, humorskärpning nu. Har suttit hemma hela dagen med pluggandet (förutom en liten vända till akademibokhandeln Frescati för att inhandla en bok och snabbt ta mig hem på samma sl-biljett). Jag har inte rökt på snart 5 dygn och ska DESSUTOM dra ner på onyttigheterna. Jag är med andra ord rastlös och sugen på ALLT! (JA, allt!) Nu blir det snart, (när datorn är fixad) Kocken, tjyven, hans fru och hennes älskare.

 

Än en gång Saga, tack för att du hjälper mig fixa till bloggen lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0