100227-It begins

Idag ska Alvik städas ur. Fyfy fan!
Spanade runt lite kläder, och hittade dom här hos Marlene Birger



Jag är bara så sjukt trött på att inte ha några pengar. Jag ska råna en bank. Eller så ska jag vinna på lotto. Kan ju inte vara så jävla svårt? Fattar inte varför inte alla tänkt på det.
Jaja, i värsta fall får jag inhandla lite tyg och sy mitt egna. Ska bara komma igång med att packa upp arbetsrummet..

Nu kräks Dennis också.. Så jävla typiskt, när jag sa åt honom att inte vara bakfull idag.. Arsle. Han tror dessutom att han ska slippa städa i morgon för att sitta här och spela rollspel med sina nörd kompisar.. yeah right.

Nä nu ska ja gå och rycka tag i fanskapet och köra lite "i told you soooo".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0