100219-Dum i huvet

Blandade ihop buss 809 mot Svartbäcken med buss 807 mot Svartbäcken från Gullmarsplan idag.
Kan ju inte var så big deal? Tänker jag när bussen åker förbi Sköndal.
Nästa: Brandbergens industriområde
står det visst.
Vad fan är Brandbergen??
Om du inte heller vet var Brandbergen ligger så kan jag berätta att  DETT LIGGER ÅT HELVETE!!!
Och nu pratar jag inte om att man hamnar där "förr eller senare" Utan att bussjäveln går någon jäval direktväg dit!
1 hållplats, ca 20 min kanske?
Känndes så iallafall.
Och lång tid som fan tog det sen att ta sig hem också..
efter som den bussen inte är någon direktbuss heller.
1a gången jag inte dubbelkollade att bussen gick via Norra Sköndal, och så hamnar jag på "bussen från helvetet"
Dum i huvet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0