100205-Som Sagt

Sjukt mycket just nu.
Är det inte packa allt man äger
så är det städa lägenhet för visning
är det inte det
så är det renovera ny lägenhet som aldrig blir klar
är man fri från det är det ju hundra och åter hundratals sidor att läsa
på det ska man hinna lägga lite tid på pojkvän och bästavän
och gärna någon enstaka annan vän så att de inte glömmer en
och såklart så ska barn hämtas på dagis med jämna mellanrum.
Nu lyssnar min granne på den där.. ja vad fan heter det.. den där gamla typ lambada låten. Jävligt otippat.
Det jag försöker komma till är att även om jag gillar att ha ett fullt schema så blir det ju lätt att en del saker får step aside så att säga, och det har blivit facebook (yes) och bloggen (tyvärr).
Jag gör alltså som blondinen med snarliktnamn gjort före mig och tar ett kortare uppe håll. (Samma här, gör skit-big-deal av det, men det handlar och ca en vecka). Då bör vi åtminstånde ha börjat röra på oss!
Live long and prosper, fukkers.
(Tar gärna emot bloggförslag/kritik under tiden.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0