Snart så!

Denn har varit i staterna allt för länge nu. Men på torsdag kommer han hem. Oj vad jag längtar. Ja. Oj. Och tänk bara att få vila ögonen på hans snygga lilla nuna igen. Känns som en evighet.

Igår lekte Heroinet vuxen och satt hemma och tittade på tv. Ett jätte intressant program på kanalen "Axess tv" som hetter "örternas rike" och gickhelt enkelt ut på att en kvinna satt i olika rum i sitt hem och berättade vad man kan göra för fiffiga saker med olika typer av växter och örter. Nämnde det i en facebook-statusrad, men ingen verkade fatta. Folk verkar tro att jag gjortde det ofrivilligt. Icke då. Jag vaknade dessutom fem i morse och var JÄTTEpigg, men då lyckades jag ialla fall leta upp lite av min ungdomliga sida och lägga mig och somna om efter ett tag.


Snygg bild!

Just nu dock:


Häng med katten, som också ville leka med pappsens dator.

Kärlek till er alla, men mest till min underbart vackra baby!
Kan inte vänta tills jag får krama ditt huvud, och känna doften av din "old spice"

OLD SPICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0