HÄÄJJDÅH DENN!

Min bättre hälft har nyss lämnat mig för att söka lyckan i staterna som när förenade är amerikat. Men han blir snabbt utbytt mot den lilla tösen jag kallar tedd!

Fan jag har inte varit riktigt arg på någonting på sjukt länge.. Så jävla obehagligt, håller jag på att bli en lugn och sansad och trevlig människa? Jag brukar ha hunnit lacka på minst 3 saker innan morgonkaffet och nu kan jag inte ens komma på en person som jag tycker är dum i huvudet för tillfället.. De flesta är ju dumma i huvudet i mina ögon.. Var är den bittra surfittan som är jag? Jag blir inte lika lätt irriterad, jag har inte kastat saker omkring mig, jag har inte skällt ut några bordskanter för att de är felplacerade så att jag går in i dom.

Vad ska det bli av en snäll och treevlig heroinbella.. Får döpa om mig till typ "Smultronbella".. Fy fan. Jaja här lite passande nog är några gulliga bilder med en katt:



Den här sista hade visst inget med katter att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0