Goddag goddag

På storsjöyran fanns det ett tält där man kunde handla cheap monday, weekday och monki kläder för 75-90% rea. Jag köpte 2 par byxor, ett linne en t-shirt, två koftor och en jacka för 240 spänn. Sjukt nice. Imorgon drar jag typ till .... Kalmar tror jag. Vet inte så noga faktiskt. Igår såg jag ut såhär. Om någon har glömt hure e jag ser ut.

Byxor från monki på yran. 40:-. soft. önskar att kläder alltid (luktade fick jag för mig att skriva) kostade så.

Schnygg i håre kan man passa på att vara också. Jaja.

Ja, eller hela jag är ju sjukt snygg när jag lägger den sidan till.

Nä, jag ska nog dra och spruta lite skit i läpparna nu som alla andra storbloggare gör!
ÅÅÅH appropå det, varför går alla och opererar sig förutom den som skulle behöva det mest av alla?
Ja, jag menar du peter08;

Kommentarer
Postat av: lina

haha, ellerhur, och att han håller i en tävling som heter "snygg eller inte" där han ska döma små tjejer utseende det är ju ironi när den är som bäst! tyvärr verkar den ganska stor, sponsras av både H&M och grand hotell...

2011-02-13 @ 12:52:42
URL: http://peaceloveandrenar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0