Viktoria

Oj oj oj, Mår ju inte riktigt tipptopp idag då. Men måste ju helt klart langa upp lite bilder från igår. Allt böjade en stillsam måndag i min lägenhet i bromma. Öl och vin. Sen tunnelbanan (så high-class är vi) in till odenplan och in på Tranan.




Här är picsen från Tanan. En snubbe stötte på mig som fan. Jag sa att vi kallades för Björn och Benny för att vi skriver musikal. Han köpte alltihopa. Värdelös the musical. Som för visso kommer bli av. Jag sa vad bloggen heter. Så nu kommer nog han läsa detta. Hejhej!



Viktoria. Träffade lite transor och gamla affärsmän. En spanjor, EMD Erik och Lennart Jähkel. Blev bjuden på en och annan öl i alla fall. Alltid nåt.




Nu måste jag få tyst på Hanna. Fan vad hon pratar. Måste ge henne lite uppmärksamhet nu tror jag. Sen kommer Dennis. Jag vill ha våfflor. Sen blir det sköndal och kolla lägenhet. Fy fan va tungt mitt huvud är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0