Vaccin nu..

God morgon mina små älsklingar! (Framför allt du Dennis)

Jag hinner inte skriva så mycket just nu, ska iväg och vaccinera mig nu! Jag blir bara irriterad på alla som sitter och gnäller över att vaccinet är så farligt, och att det skulle vara värre än själva influensan (hade till och med en vän som påstår att fler skulle ha dött av sprutan än av flunsan i sverige, vilket det givetvis inte ligger någon sanning alls i). Visst kan det hända att man kan känna sig lite dåsig, kanske lite illamående, en del får till och med feber och känner sig lite hängiga, men helt seriöst, om man är som exempelvis mig och typ aldrig haft en influensa överhuvudtaget, så är väl de lilla bättre en att hamna i en jävla järnlunga?

De flesta som får svinisen blir sjuka, har feber och blir sängliggande några dagar och är sen uppe och hoppar. Behöver absolut inte vara värre än så, eller så blir det som för min gamla klasskamrat som fick ligga på sjukhus i flera veckor med lunginflammation som följdsjukdom. Kan inte folk sluta gnälla och tro att allt är konspirationer mot oss och så och ta den där jävla sprutan. Eller åtminstånde hålla käften om det.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Ja, det är ju jobbigt med feer. Irriterande flyfän det där. ;)

2009-11-11 @ 11:59:09
Postat av: ......

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1752585/tva-personer-avled-kort-efter-vaccinering

2009-11-11 @ 12:09:09
Postat av: Bella

till du som inte ens vågar namnge dig: Om du själv läser artikeln så är det 2 stycken människor som redan var mycket svårt sjuka. Inte en frisk människa i 20årsåldern... Kanske ska sluta tro att expressens rubriker är något att leva sitt liv efter!

2009-11-11 @ 12:29:40
URL: http://heroinbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0