Trött på ruffset..

Just nu så saknar jag ju nästan mitt blonda hår. Fast jag är mycket snyggare och ser mycket naturligare ut i brunt. Jag funderar på om jag inte ska typ kapa det till axlarna. Rätt trött på de långa risiga med. här är i alla fall det blonda, för att kunna sitta och remeniss-a till en tid då jag hade roligare.



Fan. Kommer nog behöva avboka med Lynn eventuellt idag igen.. Måste hämta syskonen idag. Och innan dess måste jag städa och försöka köpa ett batteri till kameran. Annars får vi väl försöka ses senare ikväll. Tråkigt bara eftersom vi avbokat de senasta typ 3 gångerna vi ska ses.

Imorgon börar iallafall min nya kurs, flärd och film, och förhoppningsvis får jag även beskedet att jag har avklarat förra kursen, introduktion till modevetenskap, i och med att jag får tillbaka tentan. Snälla små kissekatter håll tummarna för mig.

NEJ. visst fan. Hanna pratar om att vi ska spela pingis idag. Vaddå pingis liksom.

Nu måste jag få i mig kaffe.



Live long and prosper/You know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0