Söndagar asså.. vilken jävla hittepå dag.

Ibland är kvällar bara något fruktansvärt tråkigt. Varför tvingade jag inte hit Hanna när jag hade chansen. Ligger nu i sängen och kör gossip girl maraton och bara längtar tills i morgon bitti när jag ska gå upp och dricka kaffe och duscha och klä på mig.

Jag ska nog önska mig en medelhavsö i present istället, och bli jätte arg om jag inte får den. En kompis till mig hade köpt en 'lightsaber' till sin lilla kusin och lägger stolt ut den informationen på nätet. "Inte en riktigt dock" lägger han även till. Fy fan va lack jag hade blivit om jag va hans kusin! Inte en riktig.. Det är ju typ som när man var liten och önskade sig en hund och istället fick en sån där ni minns som hade ett koppel med en liten sladd i och en knapp och så kunde en liten leksakshund gå och skälla. Inte för att vara den som är den men inte riktigt samma som en riktig hund, pappa. (Försökte hitta en bild, men jag tror ni vet vilka jag menar)

Nu är det iallafall dags för mer GG, live long and prosper/You know you love me


Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: kul att du gillar det och där är diademet! ;)

2009-11-09 @ 08:21:27
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0