Sådärja!

Nyvaccinerad och mår prima! Hanna kommer och tycker synd om mig snart iallafall, jag har ju ändå fått en spruta! :) läs gärna min egna kommentar till föregående inlägg.. Finns ett svar till signaturen "...." (skulle gärna svarat personligen, men ett namn hade ju då varit på plats ;)

Det värsta var bara att man var tvungen att sitta i ett väntrum med barn i. Barn kan vara så jävla äckliga. Min största fobi är... usch.. kan knappt skriva det.. tänder mot tyg! *Ryser och kliar i tänderna*. Och varenda jävla ungjävel går ju och biter i nallebjörnar och tröjärmar. Så jävla vidrigt, trodde att jag skulle avlida på plats! Och när folk håller på och trackar mig förmycke, kommer nästa steg, kropp mot tyg! Känns som om jag ska kvävas av min egen kofta! För garn (stickat) är ju klart värst. Näfyfan, nu kan jag inte prata om det mer, måste klä av mig naken!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Varför gillar du inte tyg?

2009-11-11 @ 16:46:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hehe, okej. :P

Jag vet inte om jag sett någon som gör så. =)

2009-11-11 @ 18:25:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vaccinerade mig idag oxå, inga biverkningar än så länge....

2009-11-11 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0