OM fucking G!

Nu är det snart dags för skolan! Snart dags för tenta resultat. Jag är så nervös just nu att jag skulle kunna bita av mig en arm. Och inget kaffe har jag hemma heller. Nejfyfanvadjobbigtalltärnu. Jag kommer ju inte få högsta betyg det vet jag. Men så länge jag har ett E är jag hemma liksom. Då är mina första 15 poäng i handen, sen kan jag bara bli bättre! HÅLL TUMMAR FÖR MIG DÅ!




Tycker det är dags att införskaffa nya vagabond, troligtvis dessa! Så sjukt hett med kängor med klack. Men tills dess ska jag nu dra på mig ett par andra vagabond, fast förra årets. Måste man nästan inte ha ett par vagabonder per år. Jo jag tror det. Finns även en ny variant av mina gamla som jag är jävligt sugen på.



Även dom sjukt snygga. Och defenitivt snyggare än uggs, fast lika sköna. In yoh face, fjortisar.

TIPS: gå in på www.vagabond.com och kolla fler snygga vinterskor som faktiskt håller dig varm om fötterna!

Live loong and prosper/You know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0