ISIS

Isis var freakin' awesome igår, men kvällen var rätt lugn.

Jag och Dennis drack en, och två, och tre, och så vidare öl hemma, tog oss iväg till Strand och drack deras blaskiga fatöl som fancypancy nog serveras i plastglas. Folkmängden var lite av en besvikelse. Dälek spelade redan när vi kom, dom va rätt cool, konstiga läten och gangstah-rap på det, typ. Isis var magiska, stog som i trans (eller så va jag bara skitfull).

Hanna ville att vi skulle till Wollmars eferåt, men det blev det inget med, huvudet snurrade på tok redan, "vi får ses imorgon".

Jag behöver desperat en väska, och det verkar inte bättre än att jag fortfarande inte har råd med en Mulberry, har sett en rätt snygg på Belle som jag skulle kunna ha tills vidare, där kostar dom ju typ bara 3-400 spänn, måste ju även införskaffa Doc. Martens till vintern.

DAGENS I-LANDSPROBLEM; Ska jag önska mig en systemkamera eller en mini-laptop att ha i skolan i födelsedagspresent?? OCH varför väntar pappa så länge med att fråga vad jag vill ha?

Live long and prosper/You know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0