Igårkväll!

You know you love me. Heroinbella har varit duktig med kameran igårkväll och fått en hel del pix.


Var med Joella och hängde på Debaser Medis medans Dalle spisa skivor. Dalle var ju duktig. Sen va det en till kille som skulle spela plattor. Och från ingenstans nån brud som bara hoppade på i sista sekunden. Hon var för visso bättre än den andra snubben (spelade exempelvis inte Takida, som råkar vara det sämsta sverige har producerat sen... EVER). Men fan va trött man bli på könskvotering. En 3dje snubbe hade ju inte fått hoppa in i sista sekunden liksom. Aja, på det var hon tydligen fett dryg och otrevlig.

DJs flickvän och DJ.


Kärlekspar nummer 1.


Modella/Dalle

2 grabs som ville dansa, nejnejnej sa jag men fota kan jag göra. Vem vill inte synas på Heroinbella liksom. Minns jag inte helt fel gick dom under namnen Dennis och Daniel (typ). Daniel (som jag nu väljer att kalla honom) till höger försökte kidnappa mig, fast han var så kort att mina fötter nästan nådde ner till marken när han bar mig. Och Dennis (notera nogrannt att dett inte är MIN Dennis, min Dennis är inte emo och skulle aldrig ha plupp-percing i läppen som typ är SÅ millenieskiftet typ) friade:

Romantiskt or what??

Efter Debban drog vi en sväng förbi Little Persia, Linus har ju börjat jobba där och då sitter ju klart Danne på en barstol och tar upp plats för betalande gäster. Tänkte att jag bara skulle titta in och säga hej till mina små favorit killar. Och vad hittade jag då?? Om inte kärlekspar nummeeeeeer 2:

Haha, Danne hittade alltså lite hångel. Som typ inte var Hanna. Fullt var det där iallafall. Så vi drog oss vidare till kingston. Men det kommer om cirkus en timme bli ett eget inlägg med flertalet bilder. Så ni får så snällt hålla ut babes. Själv ska jag ge mig ut och klubba lite säl och smeta in smådjur med tuggummi. Skit kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0