Igår kväll del 2.

Drog ju till Kingstown sen. Lite pics därifrån:


Spenderade då kvällen med dessa peeps. Jag vill säga att dom hette Fredrik, Henrik och Hannes, men det kan ju vara helt galet. Kanske va Kicki, Bettan och Lotta. Dom va iallafall tjockt nice. Eller grejen är ju den att jag är ju helt hysteriskt rolig. Och jag älskar ju att hänga med folk som tycker att jag är helt hysteriskt rolig. Heroinbella säger: narcissist, javisst! Sen är det ju bra för att alla vinner på det. Andra får sola i min stjärnglans och jag får höra femtielvagånger i timmen hur awesome jag är. Lite mer pics:






Kommentarer
Postat av: Anonym

HeroinBella borde bjuda mer på sigsjälv.

2009-11-15 @ 00:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0