Home sweet home..

Hemresan var minst lika illa som ditresan, bussar hit och båtar dit, sen trodde Bella att hon var nära hemmaplan, men icke! 2 jävla timmar buss till! (Dennis påstår att han redan gett mig den informationen men jag antar att jag, som så många gånger, inte lyssnade..) Ja, ja, vi köpte lite billig öl och en limpa cigg, så de var väl lite värt i alla fall.. Röka bör man, sen så dör man!

Mysigt att se att Hanna hade saknat mig så mycket under det hela dygn jag befann mig på Åland, men jag vet inte om jag gillar det nya smaknamnet som myntades i måndags. "Ååh, min lilla.. OJ! Jag var på väg att säga; Min lilla handtralla!" Men nu är det som det är, Hanna är ju Hanna och det går inte att ändra på!

Nu är jag i alla fall duschad och påklädd, dricker en öl och lyssnar på Jay Z. Snart ska vi till Strand och se Isis, så jävla taggad!

Såg ju "This is it" med Hanna härom dagen, hade inte tänkt se den egentligen, men när Hanna ändå ville så hakar man ju klart på. Och jag grät. Jag gjorde det. Fucking hell.

Aja, nu ska öl svepas och smink kletas. Någonting måste dessutom göras åt hårhelvetet.

Live long and prosper/You know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0