haha!

Kan jag röja eller vad?

Jag och Kenta (nämnd några inlägg tidigare) skakar huvuden till Headed for disaster på Broder Tuck!

Inte det första man tänker att en fashonista gör en lördagkväll! Men inte är då allas favorit HeroinBella som alla andra heller, and that's why you love me! Idag har jag iallafall kommit fram till att jag är alldeles för oröj, så jag ska stanna hemma och kolla på Gossip girl (som jag aldrig tröttnar på) och äta chokladpudding! (För vissa av oss förblir ju smala vad vi än gör haha!)

Ska försöka hitta min sladd till kameran också och lägga upp några favoritbilder från att jag spontanfotade Hanna i torsdags, lyckades få några riktigt skitbra bilder på mitt älskade fanskap!

Kommentarer
Postat av: HANNAA

trevligt att bli kallad fanskap. skitbra.verkligen.

2009-11-10 @ 21:48:27
URL: http://teddylation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0