Firad

Nu har jag kommit hem. Fan vad trött man blir av släkt. Men det var ju trevligt ändå. Var lite stelt att vara där i 2 timmar innan alla kom ensa med min far. Vi bråkde igår. Han kallade mig gammal. Och bortskämd snorunge. Är det verkligen något att anklaga mig för. Om jag är bortskämd borde han väl skälla på sig själv.

Fick mest massa cash idag. Tillochmed av pappa som inte gillar att ge bort pengar. Så det var ju fett nice. Vantar fick jag bland annat också. Värt. Jag fryser hela tiden den är tiden på året. Fast jag gillar inte varma kläder. Så som dunjackor. Fult som fan. Men vantar, de e skiten.

Hanna och Dennis trackar mig för att jag säger obviously hela tiden. Dom är ju obviously dumma i huvudet. Det är ett bra uttryck. Vänta bara, snart går dom båda och säger likadant. Det mesta jag gör brukar smitta av sig.

Nu vill jag nog gå och ta en födelsedags-söndags-öl. Förtjänar jag. Tänkte komma på vad som vore en passande middag. Men jag är ju inte ens hungrig. Mat är så jävla överskattat.

Vi får väl se sen vad det blev.

Kommentarer
Postat av: HANNA ROSENBERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!läs min blogg

tvärtomspråketmode. HAN LAKKADE MIH GAMMAL?! VIKLEN HUURA

2009-11-15 @ 19:28:15
URL: http://teddylation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0