Porr

Så. Fick en kul present av min morsa och hennes "kompis" igår. En hel jättesäck med paket. Som är en adventskalender. Så jag ska öppna ett om dagen. Från Body shop. Och sånt gillar vi. Kommer Givetvis lägga upp en bild varje dag. Visst kan ni väl knappt vänta?

Porr. Är ju sjukt kul. Tror jag nämde för ett tag sedan att jag och min pojkvän skojade till det lite och köpte en rulle från ett företag vid namn "tjejlust.se". Och får nu ett par år senare fortfarnade diskreta kuvert innehållande en liten katalog med senarste nyheterna. En grej var otroligt intressant. Om någon faktiskt vet vad som menas med detta. Snälla kommentera:



Detta är alltså lösvaginor. Men nudlar inuti??. Vad menas? Jag blir inte klok på detta.

Hittade en annan sjukt rolig bild som är ett riktigt bevis på att alla tjejer klär inte i silikoninlägg. Även om man inte gör dem så stora. Alla ni som sett South Park vet vem Mr. Garrison är. Mr Garrison blir ju senare Mrs. Garrison efter ett könsbyte. I avsnittet om evolutionsteorier får man se "hennes" bröst. Se likheten:


Det är ju samma person! Helt fantastiskt.

Idag ska jag och Hanna ut och dricka öl. Jag ska tydligen på friend-blind-date. Hanna träffade 2 snubbar på Berns i lördags varav en bor här i precis mina områden som också gillar att prata mode. Så nu ska vi bli vänner. Blir nog trevligt. Jag är iallafall pepp.

Vet att jag är fruktansvärt efter nu. Men jag såg Brüno igår för första gången. Fan vad förvånad jag blev när helt plötsligt snubben från "Tillsammans" dyker upp. Kan ju bara vara jag som missat detta. I vilket fall som helst så vad det en djupt störd film jag nöjer mig med att ha sett en gång.

Live long and prosper/You know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0