Test och fetton

"Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Write it, cut it, paste it, save it,
Load it, check it, quick - rewrite it,
Plug it, play it, burn it, rip it,
Drag and drop it, zip - unzip it,
Lock it, fill it, call it, find it,
View it, code it, jam - unlock it,
Surf it, scroll it, pause it, click it,
Cross it, crack it, switch - update it,
Name it, rate it, tune it, print it,
Scan it, send it, fax - rename it,
Touch it, bring it, Pay it, watch it,
Turn it, leave it, start - format it."

Blev ingen föreläsning på eftermiddagen. Vilket känns rätt skönt. Jag är trött frusen och grinig idag. Sov alldeles för lite, och masade mig upp alldeles för tidigt. Men jag har iallafall varit och kollat på stumfilm. Jag älskar stumfilm.

Jag och Hanna gjorde vecko revyn-test igår. "Därför får du inte orgasm". Jag fick flest "D".
Du har ett osunt leverne:
Alkohol gör dig okännslig för beröring. Något som försvårar orgasmen. Även nikotin gör att kännsligheten minskar efter som det sätter käppar i hjulet för blodflödet. En annan av orgasmens fiender är skräpmat, som inte innehåller tillräckligt mycket mineraler, aminosyror och vitaminer för att hålla lusten vid liv. Brist på motion är inte heller främjande för blodcirkulationen i slidan.

Så här löser du problemet:
Erotikpedagogen och författaren till boken "orgasmera mera" säger; Tänk på vad rökning och alkohol gör mot din kropp och ditt sexliv. Ha sex nykter och ändra dina kostvanor om det behövs. Ät gärna biologik odlad mat och satsa på (Bella fnissar, "höhö SATSA på..) att äta vegetariskt minst en dag i veckan. Träna regelbundet.

Heroinbella själv säger;
Tänker jag iiinte! Jag har bättre sex när jag är full. Jag är för sur för att ha sex om jag inte har rökt. Har för ont och är för trött för sex om jag skulle få för mig att träna. Vegetariskt en gång i veckan, vafan, nudlar är ju vegetariskt..

Dessutom har jag under väldigt många år tänkt på en grej med just sveriges största skittidning Vecko revyn. Tidningen i fråga gör med jämna mellanrum (såsom i detta kissie-prydda exemplar) nåt lamt försök till att vara lite PK och inte ge tjejer komplex för sina kroppar. Vecko revyn har dock inte fattat att bara för att man inte är pinnsmal, så behöver man inte vara fet. Vecko revyn förespråkar då fetma som är så pass att Anna Skipper sitter hemma och gråter. VR vill kunna använda sina smala modeller (för, lets face it, kläderna ser snyggare ut på en snygg människa och hela konseptet säljer som smör. Vem vill köpa en tröja man direkt kopplar till övervikt liksom? noone, that's who!), men för att rättfärdiga de slänger de in repotage som "Svenska tjejer avslöjar; "Jag gick upp i vikt -och blev lycklig". Och nu pratar vi inte om 3 anorektiker som har gått upp någar kilon och nu ser friska och sunda och hälsosamma ut. Nejnej. Utan 3 fetton som inte är ett dugg hälsosamma utan har ett BMI sominte någonstans är önskvärt. Fetma är för i helvete en folksjukdom som bara blir vanligare och vanligare. Man dör av det med! Nej, VR måste helt klart bestå av det mest inkompetenta redaktionen i hela sverige. Men det har ni väl kanske redan lyckats lista ut?

Nu är det städdags så att lyan är fin och ren tills min älskling kommer hem ikväll! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tycker heroinbella ska ha fler bilder.

2009-11-13 @ 07:20:46
Postat av: Anonym

Tycker heroinbella ska ha fler bilder så hon kan inspirera mitt liv ytterligare.

2009-11-13 @ 07:24:14
Postat av: Anonym

jag tycker HeroinBella ska ha fler bilder

2009-11-13 @ 10:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0