Barnpassning och nackont

Ska nu om ca en halvtimme dra mig iväg för att hämta lillebror och lillasyster, 8 och 3 år gamla. Jag har precis tagit en skållhett bad för att jag hoppades att min oprovocerat stela nacke skulle mjukas upp lite, hjälpte ca 10 minuter.

Nya avsnittet av South prak var jätte dåligt. Eller det var väl sant, men inget roligt.

Jag sitter fortfarande och biter mig i läppen angående Sköndal. Jag älskar ju verkligen min lägenhet. Borde kanske börja med att prata lite med min hyresvärd (om hon inte redan är inne och läser i bloggen såklart). Det känns som om jag kommer förlora den här lägenheten för alltid om jag flyttar nu, men det kanske inte behöver vara så illa som jag tror. Eller så kommer jag trivas skitbra därborta, eller så hittar vi en bättre att byta till. ÅH! Jag kan inte ta sånna här beslut. Allt var så praktiskt när man var liten och pappa bestämde allt om en. Inte för att det i slutänden är någon jätteskillnad nu ;)

Nu är det väl dags att klä sig lte oömt och sen röra sig iväg mot skola och dagis, och sen sitta ute i parken och frysa och leka med sand. Fan vad barn är lättroade. Går ju hem på varenda unge, en låda med sand. Nä, barn är för jävla dumma.

Oj, oj, oj vad jag och Kissie kan vara lika ibland, jag vill inte heller ha några tjocka läsare. Men skillnaden är väl att jag inte vill ha några gymapor heller.. Så Kissie, du och ditt nya gymkort får inte vara här, deal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0