B-day ffs

Nu äe jag äldre. Eller man är väl lite äldre varje morgon man vaknar. Men idag är det en såndär såkallad milstolpe där man är ett helt år äldre. Igår mådde inte jag något bra. och stannade därmed hemma med mysig middag med pojkvännen och sen gammal stumfilm och ost och kex. Skit mysigt och helt prefekt. Hanna ska jag fira med på måndag istället.

Hanna ringde mig vid två-tre tiden i natt och sjöng. Oj vad hon sjöng. Började väl med någon form av jamåhonleva och sen spårade det ur i alla möjlga truddelutter. Lite MJ och lite Bowie bla. om jag inte minns fel. Till slut var jag dock tvungen att stoppa flickebarnet och tacka för mig.

Jag har INGEN aning om vad jag kommer få för prylar i dag. Jag har ju inte önskat mig någonting. Eller jo jag önskade mig ju av pappa men det kommer jag ju inte få. Nu måste jag dricka kaffe och sen fixa till mig, sen ska jag hem till pappa och förbereda släktkalas. Blir alldeles lagom i år. 14 pers. Soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0