AWESOME!

Fy fan vad jag är bra, fick 2 betyg över godkäntgränsen på min tenta, alltså ett C (godkänt är E). Stod i kön och väntade på att få hämta ut den hos Reb och kunde knappt andas, inte en ovanlig grej att köra på första tentan. Jag höll handen för ögonen som en skyggslapp och bad Reb ge den till mig uppåner. "Andas Isabelle" sa hon och räckte över den. jag gick ut i korridoren och inväntade min klasskompis som kommer ut och är jätte glad, hon hade samma ångest som jag. Hon hade ett D, "aldrig att jag får bättre" tänkte jag. Och så var det ett C! Jag hade varit SÅ nöjd med ett E och så blev det C. Så just nu läser du en blogg som skrivs av en tjej som har sina första 15 hp i Modevetenskap! Jag älskar mig så mycket nu att jag skulle kunna ligga med mig själv!

Nu vill mamma och styvmor att jag ska åka och vaccinera mig, men jag vill inte åka själv. Tänkte kanske att jag kan dra med mig Dennis på fredag istället. Eller måste ju kolla om det fins doser kvar och om dom har öppen mottagning då såklart. Annars får jag väl parvla mig iväg. Men jag vill inte själv! Aja, kostar ju gratis, och gratis är godast!

Kul sätt att fira att man klarat första tentan. Not.

Måste fan hitta på något idag. Nåt kul. Ska ringa min bästa Hanna och se till att hon underhåller mig! Fast jag är ju den roligaste av oss 2 såklart, men jag kan ju inte alltid stå för allt. Jag uppdatar senare vad det blev, men just nu..
..Hurra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0