091130-Uppdate

Heroinbella har varit trådlös. Och med det menar jag att jag hade glömt elkabeln till datorn hos min pojkvän. Så no computer for me. Men nu är jag här. Mitt senaste inlägg var ju pinsamt dåligt. Funkar inte att försökka skriva om någoning på beställning. Så. Nu har jag lärt mig den läxan. Mitt riktiga tips till din bakisångest (Alexandra) är att ta dig en titt på den här bilden:



Vad du än gjorde igårkväll så var det inte värre än detta. Spara gärna ner bilden och ta fram den när du mår som värst. Minns även att den är tagen straxt efter vi på raketfyllan stapplat in på U.S. Video (en nattöppen porrbutik) kikat på lite bögporr bestående av 4 män på picnick i monitorerna och dessutom kommit därifrån med en liten enfärgad diskret påse. Straxt efter bilden är tagen gick vi även till Statoilmacken mitt emot mig. Jag klädd som ovan. Jag känner sällan för att gå till min dygnet-runt-öppna mack nykter längre. Tur att jag snart ska flytta.

Hanna körde också badmössa looken, även om jag nog klädde i den något bättre:



Dennis är tydligen inte badmösse-typen. Det får ju stå för honom.

Men då ska vi se. Lördagen var sjukt trevlig. Var hos MatsIdunKlaraPeter på ost-fest. Alla hade med sig en varsin ost och så käkades ost och dracks valfri dryck. Jag höll mig relativt nykter, så ingen vidare bakisångest igår inte. Sjukt skönt att ha en sån dag emellanåt också. Förövrigt sa jag upp min lägenhet i lördags. Blev skitglad över responsen från A. som tyckte att det lät jättebra med lägenheten som jag och Denn blivit erbjudna och var jätte glad för vår skull. Känns mycket bättre nu. Skittpomfrittjagskaflytta. Kommer bli toppen. Sista februari, Here we come.

Har inte träffat Hanna på ett tag nu. Undrar om hon minns mig?

Idag blir det plugga lite här hemma hos Dempen. Eventuellt fixa lite hårförlängning på lillasyster. Men först ringa till Hannzor och se om hon lever.

Langar en till for the road:


Sjunger och festar och firar! MARIETTE ÄR UTE UR IDOL! (Hanna kommer halshugga mig för den här bilden, snälla minns att hon är mitt uppe i att sminka sig och därför är lite flammig. Jaja, är den SÅ jobbig Hanna får jag välta bort den.) MEN MARIETTE ÄR UTE UR IDOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0