091130-TNXgiving

Fan. I torsdags var det amerikanska thanksgiving. Jag vill ju ha kalkon. Nu måste jag vänta enda tills juldagen med kalkon. (Firar jul den 25e hos far). Igår var det ju första advent. Jag har bestämt mig för att för mina nära och käras skull INTE vara en grinch i år och försöka ha lite julstämning. Då jag förvisso inte har någon adventsljusstake så slänger jag in en snodd bild från googlebildsök (med lite personliga ändringar):




Imorgon är det dessutom 1 december vilket innebär att jag kommer få öppna min första present i min adventskalender från mamma (ni som inte vet; fick en jättesäck paket av min mamma och S. när jag fyllde år, från body shop, så varje dag får jag en liten present fram till julafton!). Kommer givetvis börja varje morgon med en bild på vad dagens present var!

Kommentarer
Postat av: ec

FETT GRYMT med en sån där bodyshop-kalender!

Lär ju vara full av lyxiga krämer å skit.

Jag vill också!

2009-11-30 @ 12:55:12
Postat av: Bella

Ja, visst är det nice! Vi får väl se närmsta 24 dagarna var det är för nåt:)

2009-11-30 @ 13:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0