091130-P.H. dilemma och F.B. ångest

Fanfanfan. Att jag inte har sexan. Vilka är det som kommer knulla ovanpå lakanen i Paradise Hotel. Har ju hör ryktet sedan innan och det är ju i dagens avsnitt det händer. Men jaghar inte sexan och kollar på tv6 play och måste därför vänta. Tänkte först att det lät lite som Anneli, men varför skulle dom helt plötsligt efter att ha gökat hur länge som helst underlakanet komma på idén, "Om vi gör det utan något lakan kan dom ju inte visa det". Dessutom så var det ställningen Cimon och Greta låg och hånglade i. Jamen det måste vara dom. Det måste det. Fy fan va korkade dom är om dom tror att tv6 inte kommer visa det för att de ligger utanpå lakanet, om det är så att det skulle vara för vulgärt så kommer de ju bara "blurra" bort dom kännsliga delarna, och jag är till och med tveksam till att dom skulle göra det.. Dumbasses. Väntar i alla fall med spänning. Kom igen tv6play. Snabba ryck nu!

 

Jag hatar dessutom Facebook. Man vet för mycket om folk för lätt. Känns inte som att det är meningen att det ska vara så. (säger jag och fläker ut mitt liv i en blogg). Men det är en annan sak, det är ju saker jag väljer göra offentliga. Jag kan eventuellt skriva vad det hela handlar om, men har bestämt mig för att ge det lite tid till. Men jag kan ju säga så mycket som att; Om man skriver en statusrad, ser folk att man varit inne. Man märker även då om folk inte svarar på inlägg. Så tack för dissen, om det var det det skulle vara. Tar det i alla fall så. Och tar även rätt illa upp. Du vet vem du är, känns inte som att alla behöver veta det.


Har nu sett inlägg i din blogg. Har även komenterat.


Kommentarer
Postat av: du vet vem

neej raring! inte så inte så! har ju inga batterier på mobilen! va inne i två min o tänkte inte på det FÖRLÅT <3

2009-11-30 @ 20:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0